LOGO

Přibližně 50% žen a 30% mužů si přeje zhubnout a také se o to pokouší. Bohužel to ve většině případů
nese jen krátkodobý efekt.
Proč? Zde je výčet nejčastějších chyb.


Chci zhubnout co nejříve

Drasticky omezíte jídlo a začnete cvičit. Hubnete. Vaše tělo to ale po několika dnech nebo týdnech nevydrží, zhroutí se a vy to vzdáte. Nárust kilogramů je v tomto případě ještě větší než před začátkem hubnutí.


Už nikdy nebudu jíst po 18. hodině

Budete se divit, ale tělo na spánek potřebuje energii. Ve spánku probíhá přestavba kostí a tkání. Pokud spánek není kvalitní, docílíte opačného efektu, než jste zamýšleli. Ideální doba posledního jídla je 2,5 - 3 hodiny před spánkem


Nebudu jíst žádné tuky

Zcela vynechat tuky je nesmysl. Tělo tuk potřebuje pro metabolismus určitých vitamínů. V jídelníčku musí být zařazeny kvalitní tuky v optimálním poměru a množství


Budu jíst jen 1 - 2x za den

Hladovění neznamená redukční dietu. Sice budete nějaký čas hubnout, ale po nějaké době se začnete třást, zeslábnete, dostanete "vlčí" hlad a nastane jo-jo efekt.

Jak z toho ven? Sepište si na papír co vedlo k tomu, že jste se dostali do této situace. Pěkně bod po bodu. Následně si papír rozstříhejte. Lístečky seřaďte podle důležitosti od toho, co považujete, že mělo největší vliv na přibrání až po to, co mělo vliv nejmenší. Teď máte jasnou představu, co vedlo k vaší nadváze. Nyní začněte na těchto bodech pracovat. Ne od zítřka, ale teď hned!

Pokud si myslíte, že to nezvládnete, objednejte se na konzultaci: tel. 604 139 058

Nehledejte důvody, ale způsoby!